Åhh, äntligen!

Nu har älskling äntligen kommit hem från Ängelholm! Det behövdes verkligen.. För idag har jag legat som en dödsdömd i sängen / soffan. HELT utslagen, snorig, hostig, huvudvärk.. Ja, hela grejen! Igår trodde jag inte att jag skulle överleva arbetsdagen ens, med den huvudvärken och det illamåendet jag kände. Usch! När jag kom hem, däckade jag vid fem, och sov till strax innan åtta. Då smsade jag mamma och frågade om hon hade huvudvärkstabletter till mig, och hon var ute och åkte så hon köpte Ipren till mig! TACK MAMMA! Jag överlevde, men inte med mycket kändes det som. När mamma hade lämnat tabletterna, stupade jag i säng igen och sov till halv tre, drack lite vatten, somnade om, hörde av mig till jobbet runt klockan sex, sen sov jag till nio. Gick upp halv tio! Mycket sova har det blivit.. Skönt att vila, men inte kul när man mår dåligt!

Jag har dökollat på tv, och så har jag faktiskt tittat på en Disney-klassiker, nämligen Skönheten och Odjuret! Jag och P har börjat samla på alla klassiker, då jag hävdar bestämt att mina barn inte får se på nåt skitbarnprogram som går på tv, utan det får bli gamla, vettiga barnprogram - till exempel alla Astrid Lindgren-filmer, Disney's klassiker, Dr.Snuggles, Trasdockorna, haha, you name it :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0