Omformatering av minneskortet..

Just nu är jag lite ledsen, eller rättare sagt, igår blev jag ledsen!

Mitt minneskort slutade fungera hux-flux när jag satt och bytte bakgrundsbild, så skulle jag byta tillbaka, då den nya inte passade så bra, så hittade jag inte den bilden jag ville ha. Jag hittade inte ens minneskortet.. Så mina 200 bilder, hade bara blivit de 6 som fanns i telefonen..

Jag startade om telefonen, och då sa den; Vill du omformatera minneskortet för att göra det läsbart? Detta tar permanent bort eventuella filer på kortet. JA / NEJ.. O_o

Jag vill inte radera alla bilder!
Men om jag inte gör det kan jag ju ändå inte använda kortet, och kommer heller inte åt bilderna.
Känns jäkligt trist.. Usch..


Någon som vet hur man kan göra?
Svar önskas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0