Jobba, jobba, jo-obba!

Jag har ju varit sjuk, och det har inte varit kul alls! Minns inte när jag mådde så dåligt så länge sist. P har inte sett mig så förkyld innan i alla fall, och vi har snart varit tillsammans i tre år. Haha.. Jo, men så är det!

Men nu är jag på benen igen, och har jobbat sen förra lördagen. Jobbade förra veckan, och även i helgen. Så nu rullar det på som vanligt.

Är dock ledig på lördag, då jag trodde vi skulle ha styrelsemöte nere i Tranås för Speed FreakZ, men tji fick jag. D som är ordförande / president är utomlands, och skulle ha kommit hem innan helgen, men han fastnade där och kommer hem på söndag. Men det ska vara skönt att vara ledig - utan att vara sjuk! Haha.. Får se om det blir möte nästa helg istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0