Ledig tisdag

Idag har jag ätit lunch tillsammans med Madde. Jag äkte upp och träffade henne i Salem, då hon skulle på möte där strax efter, så det passade bra! Vi hann även med en liten prommis efter maten, där hon visade vart de hade bott tidigare. Det var jättemysigt!

Patrik hänger nere i garaget idag. Eller, ja, hänger och hänger.. Han sliter på, han känner att det snart är fredag och att han vill hinna klart med bilen tills dess! :)

Nu sitter jag hemma, funderar på att gå ut på balkongen och sätta mig istället för här inne i soffan. Svårt beslut.. Jag vill sitta i solen, men det är "jobbigt" att resa på sig.. ;)

Ikväll ska vi träffa mamma, så ska hon få sin morsdagpresent!

(vi blev klara med gamla lägenheten igår, så där har vi låst för sista gången! YES!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0